הרהורים לגבי 'העברה-נגדית' בטיפול בעבריינים - יהושע וייס

עמוד:268

268 והן לקחו חלק בפעילויותיו , צעירות יותר , תה גם נערות אחרותי גניטלי , אוראלי ואנאלי . הוא פ המיניות . בסופו של דבר הסיפור נחשף והוא נעצר והובא לדין . י . י להניח אותם מידאםפעמיםמספרתיבזמן קריאת המסמכים המשפטיים שקל כתי . המשבלבדשקוע בסיפור במקום להרגיש סלידהיעצמאתתישמצא על מאד לא נוחתיהרגש , לקרואמתיאודות המרואיין . כאשר סיי המשמעותיים ביותרפרטיםאת הלקרוא כדי לדעת גירוי מהתעללות כזאת . תישהרגש ועל זהמציצן , יתישהי י בחילה מעצמ – בחילהיתקפה אות לא שיפוטי ? אםאוכל להיותאיך , יתי תה עם העבריין . השיפגה מי דחי תיהרגשעל כך , נוסף צע בפועל את המעשיםיוכל לקבל את האיש שבא פנטזיה , ודאי לא מה רע בשל העוררותשתיהרג זה . ריאיוןאובייקטיבי בהבנתי שהולך להיות לי אתגר להישארהאלה . שלכהופעההייתה לו היה מטופח , בעל הבעה עדינה ומעט כואבת . ריאיוןבתיהאיש שפגש , הודה במעשיו ריאיון בכלא . הוא אמר את כל הדברים הנכונים ב אינו שמקומונראהוסבא , מה כל , מצוקה בשל מעשיו והיה אינטרוספקטיבי . באופן מסויםוטא חרטהיובאחריותו , ב נראו מרוחקים מאדם זה . יתי , השוק והגועל שחוולצדעל ההתעללות המינית , תישקרא סייעו , יה ידחההסלידה וכמו גםומשיכה , הבנה וקבלה של התגובות הראשוניות של גירוי חומרת ההתעללות , והמינימיזציה שלותהכחשה בהבנת המרואיין . במקום לעמת אותו עם לראות את החלק המקסים שלו , כלומרתי . כך יכולילו להפעיל את הפתיינות שלו עלישרתיפא ילדותוהגם להבין את המשיכה שהרגישה המתבגרתתיהאופן בו הוא רואה את עצמו . יכול ואיך , כלפיו , איך הוא רואה את עצמו כסמכות " סבאית " עדינה ומתוקה ביחסו לבנות הנוספות כלפיח פיזיולא השתמש בכ הואמאחר ששמותר לו לנהוג כך , הוא הרגישאט . תה אותן אטיפ ולראות את העבירה בפרספקטיבה שלו . אפשרכלפיואמפתיהמידה של הבנות . ניתן היה לחוש י יתה לישהמאחרהיה גם להבין איך הוא עשה מינימיזציה של המיניות הבוטה וההרסנית שלו . במקרה כמו זה . לטיפולשתגרום נזק רגשית להימנע מתגובה תי הנגדית שלו , יכול - נגישות להעברה עם פרטי העבירה . את העברייןתוקפני באופן עמתול , גיב באופן ערכילהעלולמטפל , המובא כאן ומטעמים הגנתיים הופך את , לגבי סטייהשלוהמטפל משליך את תפיסתו , באופן זה למוד באופן הדרגתי יותר אתסבור שמוטב היה ל אני העבריין / המטופל לבעלים היחידי על הרוע . וכיצד מבצע את עבירותיו . המוטיבציות של העבריין , איך הוא תופס את עצמו יה . מביכה לאיעברייני מין מעוררים תחושות עוצמתיות , בעיקר תחושות של שנאה ודח המטפל יחווהבהשפעתםו כאשר העבריין מדבר על מעשיו ", פחות היא המשיכה ה " אסורה לגביועשהי שת וכדי שההערכה , עם המטופלאמפתי כדי להישאר במגע . גירוי סקרנות ואולי אף נשאף גם אם . ןבטא אותלהרגשיות , גם אם לא בהכרחתגובותהיות מודע ליש ל , תהיה מציאותית תים קרובותיהמגע עם העבריין לע לגנות את חוסר האנושיות של ההתנהגות הפלילית , כופה עלינו של המטפלבעימות , יתר על כן " . תי יהכרה של אנושיותו . המטפל מוצא עצמו מול אדם " אמו הבנה להיותעשויהדברגם אם , מבין וחווה אישית את המוטיבציות של הפוגעהואעם דחפיו שלו , . ואף מזעזעמטריד יכולה להוביל להערכה ריאליסטיתאצל המטפלדעות לפנטזיות ולדחפים שהתעוררומוּ נגדית חיובית - ביא דוגמה נוספת של העברהא של המטופל וגם להערכה מחדש של ערכי המטפל .

אדמוני, אריאל


לצפייה מיטבית ורציפה בכותר