|
|
עמוד:195
195 בהתמודדות : עוזר ה לי עלתה ככהדרכה השפיעו עליי כאדם ומטפל כך שהם מדוברים ומעובדים בתקווה ששאריות ההשפעה " אני חושב שזה בלתי ; ( 7 " ) משתתף תהיה מבוקרת אם בכלל , ואם בכלל אז לקוות לטוב ייכנס נמנע לחשוב על זה , להריץ את הסרט בראש , לפעמים גם לרמת הפנטזיה , או שזה בעיקר כשיש מטופלים שעושים בזה - לחלומות ויבלבל אותך לפעמים בטיפול עצמו מתארים את הפגיעה בצורה פורנוגרפית או שיכולים להעיר לך - ״אביוז״ בחדר הטיפול במצבים מבלבלים כאלה , טוב שיש הדרכה , - על איך אתה נראה / מה הם חושבים עליך אחרת אני - י להדרכה , מה שעזר לי להתמודד ובמספר מקרים הבאתי את הבלבול של . חושב שזה היה משפיע עליי יותר ואולי גם גורם לי לעזוב את הטיפול בפוגעים בכלל ( . 9 ) משתתף מסבירה את התרומה של הדרכה להתמודדותה עם השפעות העבודה עם פוגעים 3 משתתפת שנים של הדרכה סביב טראומה משנית , אני יכולה לומר שאחרי הרבה " מינית על עולמה המיני : " . ן התכנים בשיחות הטיפוליות ובין חיי האישיים י מתאפשר לי היום להפריד ב דיון הנוכחי בחן את ההשלכות בתחום המיניות אצל המטפלים בעברייני מין , ובדק האםהמחקר התפיסות והעמדות כלפי מין , מיניות והחוויות המיניות שלהם בפועל מושפעות , לתפיסתם , השלכות העבודה הטיפולית עם פוגעיםהמחקר נועד למלא את החלל הקיים בנוגע למעבודתם . בפועל , תחום שלא קיבל התייחסותמיניותהספציפי של תפיסות מיניות והתנהגויות מינית בתחום החידוש שבו . משמעותית בספרות המחקרית ומכאן , המיניות והשיח אודותיה נהפכו לדבר אסור , מכיוון 19 - החל מהמאה ה ( 2008, ) פוקולפי , הריבון מנהל את חיי תושביו באמצעות שליטהלתפיסתושאיסור זה משרת את בעלי הכוח . באשר למותר ואסור במין אלא באשר לרשותדןבמיניות של הגוף הפרטי והקולקטיבי . פוקו לא לדבר עליו שנשללה זה מכבר . לטענתו , נוצר מצב , לפיו מעשה המיניות מותר רק בהקשר של המסגרת המשפחתית למטרת רבייה וכל ביטוי אחר של מיניות יכול להתקיים רק בבתי בושת ובבתי ידיאולוגיה שלה באמצעותחולים בדרכים של השתקה והדחקה . לפיכך , החברה מטמיעה את הא ות של מותר ואסור . פוקו כותב גם על ההיפותזה הדכאונית , הגדרת הנורמטיבי שנקבע על פי גבול שמתארת מצב של צנזורה קשה על מין ומיניות במסגרת השפה והשיח שמטרתה , כאמור , לשלוט בהן במסגרת המציאות הממשית . השיח סביב מין התקיים באמצעות רמיזות , מטאפורות ומשחק
|
אדמוני, אריאל
|