פסיכופתיה: הפסיכופתולוגיה של הפסיכופתיה על פי תורת ריבוי הזהויות - יגאל ורדי

עמוד:174

174 הרס האובייקט ) קידוש הרצח על פי ז ' אן ז ' אנה ( הפרעת אישיות אסתניה , זעם ושנאה , סדיזם , תוקפנות - נוירו גבולית פנימית וחיצונית , הרס פנימי וחיצוני , רצון לפגוע באובייקט , חוסר עקביות , אימפולסיביות של חוסר ויסות התנהגותי הצגת תשע הפרעות אישיות עם פוטנציאל לשיפוט מוסרי תקין מוסרי - זמנית ליכולת המרה לשיפוט אנטי - ובו מוסרי - היבט אנטי היבט מוסרישם הטיפוס רותיתועלתן , נצלן , תלותי , נהנתן , עבסיעודי , כנוע , הולך בתלםהסיעודי צווארון לבן פרגמטיות תועלתנית , מניפולטיבימעורב , בונה , תן וקח הציקלותימי קונפורמיסט , ערמומי , לא - נוןיצירתי , מוחצן , זולתן ) אלטרואיסטי ( האימפולסיבי ממושמע , לוקח סיכונים - ההימנעותי מחושב על פי תן וקח , פחות כנה איש עקרונות , ערכי , אחראי חרדתי תלוש , שקרים כדי לחפות על חוסראידיאליסטי , ערכי מאודהסכיזואידי פרודוקטיביות , חוסר יושר נאיבי אגוצנטרי , תפנוקי , קלפטומןרגשי , אמפתי , מעורב , טוב לב הנרקיסיסטי פרצופיות , סכנה להונאה - דואיש עקרונות , חוק וסדרהכפייתי ניהיליסט וסדיסטלוחם על הצדקהגבולי מצבי רוח ואמביוולנטיות בין רציות לבין ההיסטריוני ונדליזם , נהנתן , אנרכי איסורים עקב עודף קונפורמיות ערך המווסת באופן סובלימטיבי גם את השיפוט - השיפוט המוסרי הבריא מתאפיין כשיפוט כפול האינטרסנטי אך גם את השיפוט הערכי הגבוה ורמטיבי שלהמודל החדש שהוצג במחקר זה אודות פרופיל השיפוט המוסרי גורס שהמצב הנ בין . הקצוותינשבמעבר בין כמנעד , ביכולת להסתגלהמתאפיין ערך - האדם הוא שיפוט כפול . אנוכי - השיפוט האינטרסנטי הקצה השני שללביןהגבוה , שיפוט המוסריקצה האחד של הה ביכולת של האדם לבצע סובלימציה כפולה גם כלפיהבריא והנורמטיבי מתאפייןהשיפוט המוסרי כלפי כוחות , במקביל , גם ( Aךא מוסרי אנוכי ) של האיד הבאים לידי ביטוי בשיפוט " הצל " כוחות ( . ללא ויסות של כוחות האיד C, מגובש ) גבוה ואשר באים לידי ביטוי בשיפוט מוסריאגו , - הסופר של אישיותו ) פיגור מוסרי , האופלבאופן מובהק לסטייה חברתית בהשפעת כוחותיַטֶּההאדם ללא , במקביל , אך . מניפולטיבי ( - מוסר נהנתני , מוסר ניהיליסטי , מוסר ונדליסטי ומוסר תועלתני אגו , הערכים הגבוהים של האדם עלולים להתאבן לעבר מוסר - סופרהותויסות של כוח , שהיה ( 1991 ) טרנסצנדנטלי ) דוגמת התיאור של אברהם אבינו על פי קירקגור - דמוני - אידיאליסטי ערכים נורמטיביים לעבראו לסירוגין ( , תמוחלטהקריב את בנו למען האמונה מוכן לה אשר מטרתו לשרת אתהמזויף , עלולים לגרור את האדם להעצמה של העצמיקונפורמיים , אשר

אדמוני, אריאל


לצפייה מיטבית ורציפה בכותר