|
|
עמוד:20
20 מריו מיקולינסרפרופ ' יליש שלו לתואר שדיסרטציהזכרו של ש " י אדמוני , שהיה לכבודי להנחות אותו בעבודת הל בתרומה של הפעלת בטחון בהתקשרות להפגת הטיות קוגניטיביות של נערות שאובחנו ואושפזו עקב הפערת אכילה . אנו זוכרים אדם מיוחד שבלט בכישוריו האקדמיים ובאישיותו החמה . ש " י ה מעמיקה ומעוררת השראה ובה הדגיש במיוחד את הכוח של תחושת ביטחוןדיסרטציכתב בהתקשרות , האמונה שיש על מי לסמוך , לריפוי של הפרעות אכילה בקרב נערות צעירות . המחקר שלו הראה כיצד קשרים אמינים ובטוחים יכולים לתמוך בתהליך הריפוי ולהעניק תקווה למתמודדות עם אתגרים מורכבים אלה . האישיות החמה והאמפתית של ש " י באה לידי ביטוי לא רק במחקרו , אלא גם בחייו האישיים . הוא היה הורה מסור שגידל ילדים למופת , ותמיד הקדיש את עצמו לטובת משפחתו . התובנות שהביא במחקרו על הכוח של קשרים אמינים ובטוחים לריפוי ושיקום היוו חלק בלתי נפרד מחייו האישיים כהורה אוהב ותומך . ש " י תמיד שאף להעניק לילדיו תחושת ביטחון וידיעה שיש על מי לסמוך , ערכים שהיו הבסיס למחקרו האקדמי ולחייו האישיים . היכולת של ש " י ליצור קשרים אמינים ובטוחים באה לידי ביטוי גם בתפקידו כמורה . הוא ידע איך לעודד את תלמידיו , להעניק להם תחושת ביטחון ולסייע להם להתגבר על קשיים אקדמיים ואישיים כאחד . התלמידים שלו זוכרים אותו כמי שתמיד היה שם עבורם , תומך ומעודד , ומביא עמו אופטימיות ואמונה ביכולתם להצליח . ש " י השאיר אחריו מורשת של מצוינות חינוכית ואנושית . המסירות של ש " י למשפחתו ולעבודתו האקדמית היוו דוגמה ומופת לכולם . הוא היה דמות מעוררת השראה לחבריו ללימודים ולמורים כאחד . זכרו של ש " י יישאר איתנו תמיד , ונשמר בליבנו כמודל של מצוינות , אנושיות , ואמונה בכוחם של קשרים אנושיים לריפוי ולתמיכה .
|
אדמוני, אריאל
|