|
|
עמוד:448
448 . A מהווה הרחבה של חומר תמטי Bהדיחימ חטיבה של תחילת המשפט השני : מובא באופן מצומצם בתיבה אחת ( בענן ) מסומן , בו Aרמוחה מחטיבההלהלן דוגמ , שימו ) מסומן בענן ( שתי תיבותל , בה מופיע החומר התמטי באופן Bבחרומ חטיבה השני שלהמשפטלהלן : ) המסומן במלבנים ( לב לסיום הזהה : מודגמת על המלים של הבית השלישי של השיר - החטיבה השלישית חטיבה זו משמשת כיחידת השיא של הלחן . זלבסקי עושה כאן שימוש במנעד הצלילי הגבוה של השטייגער . ההגעה לצליל העליון דורשת . בעיגול ( ) המסומן בתווים לעיל 21 הלחן מגיע לשיא מלודי על הצליל רה בתיבה ח סרעפתי נשימתי ולהגיע לקצה המנעד שלהם . המנעד הגבוהומהשרים לקחת יותר אוויר , להפעיל כ והמאמץ הסרעפתי / נשימתי מהווים מקור להתרגשות גדולה . רה , פה , וסול דיאז . בכך הוא עובר לשטייגער " מי שברך " על : ביחידה זו זלבסקי משנה את צליל המודוס ל סולם רה . באופן רגעי , יש כאן ערפול מודאלי . " מודציה " שינוי זה משטייגער על בסיס לה , לשטייגער על בסיס רה נקרא מחזיר אותנו לשטייגער המקורי . שינוי זההלחןהחטיבהבסוף . הלחןו השטייגער מסתתר בשפרירמסגרתב אנו חשים בשינוי , מגיעים לשיא הצליל רה הגבוה , ויורדים כלפי . משפיע על הגוון ועל האווירה של יחידה זו האדמה , לקראתלמטה לצליל רה הנמוך ובכך הלחן מעלה אותנו לשיא הנמצא בשמיים , ומוריד אותנו א
|
אדמוני, אריאל
|