|
עמוד:11
נוסף על השינויים במהדורה זו, שהם תוספות מעודכנות לדברים שכבר הופיעו בספר, ישנם שלושה מרכיבים שמופיעים כאן לראשונה . הראשון בוחן יישומים מבוססי אינטרנט של טקטיקות מוכחות של השפעה חברתית . ברור שאתרי מדיה חברתית וסחר מקוון הפנימו את התובנות של מדע השכנוע . אי ‑ לכך, כל פרק כולל עכשיו "מסגרות אלקטרוניות" ייעודיות, עם דוגמאות לדרכים שבהן התבצעה ההגירה הזאת אל הטכנולוגיה העדכנית . השני מבין המרכיבים החדשים הוא השימוש המורחב בהערות סיום, שם רוכזו לנוחות הקוראים הפניות למחקרים המתוארים בגוף הספר וכן הפניות ותיאורים של פרסומים בנושאים קשורים . הערות הסיום מאפשרות עכשיו תיעוד מקיף ושוטף יותר של הסוגיות המדוברות . התוספת השלישית והמשמעותית מכול היא הצגה של עוד עיקרון אוניברסלי של השפעה חברתית, שביעי במספר - עקרון האחדות . בפרק המוקדש לאחדות אני מתאר כיצד אנשים שמאמינים שהדובר הפונה אליהם חולק איתם היבט משמעותי של זהות אישית או חברתית נעשים נוחים הרבה יותר לשכנוע . המדמה 11
|

|