|
עמוד:7
שער רביעי : השכלה גבוהה 922שחרנימה אישית סטודנטים עם מוגבלות ומרכזי התמיכה – אורית דהן, מה מתקיים ? מה נדרש ? חגית שורצקי, יעל מלצר, שרונה אליאס מרכוס, אריאלה הלוינג ונעמי הדס - לידור 231 ״עוצמות״ – קמפוס אקדמי בן שלושה שלבים שושנה ניסים, לאנשים עם מוגבלות שכלית אירית חן, דליה טל וחפציבה ליפשיץ 249 השתלבות באקדמיה כאמצעי לביסוס זהות 762בנימין הוזמי של מסוגלות שער חמישי : תעסוקה 782אורנית, ג׳ושנימה אישית הכנת תלמידים עם מוגבלות לעולם העבודה - המלצות מבוססות נתונים לפיתוח ויישום של תוכניות מעבר בתחום התעסוקה 192מינה רז מורים עם הפרעות למידה במערכת החינוך – עמלה עינת, מורכבות רבת פנים אורית דהן וחגית שורצקי 311 תובנות ואתגרים של שבע שנים בפיתוח סילביה שטיגליץ, אישי מקצועי לאנשי חינוך עם מוגבלות איל בלוך ואיתן אלחדז ברק 331
|
|