תוכן העניינים

עמוד:6

ד . חום וטמפרטורה . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 67 מושגים ועקרונות הנדרשים לפעילות . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 68 תפיסות חלופיות וקשיים בהבנת מושגים . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 71 מקורות . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 72 ✍ משפחת ישראלי יוצאת לפיקניק – מטלה אותנטית ( בעיית ביצוע אותנטית ) ורפלקציה . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 73 ה . בְּעֵרָה . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 79 מושגים ועקרונות הנדרשים לפעילות . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 80 ההתפתחות ההיסטורית של תאוריית הבעֵרה . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 81 תהליכי בערה – השוואה בין תפיסות לומדים לבין תפיסות מדענים בעבר . . . . . . . . . 89 מקורות . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 92 ✍ מה בוער ? – סיפור של חקר ( בעקבות חוקר ) . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 93 נספח 1 - גישה איכותית וגישה כמותית בהיבט היסטורי ( דליה איתמר ) . . . . . . . . . . 105 ו . הפלרת מים . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 111 מושגים ועקרונות הנדרשים לפעילות . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 111 ✍ סכנה במי השתייה : לקרוא מעבר למילים – קריאה ביקורתית של מאמר . . . . . 113 נספח 2 - הסכנה : חומרים מסרטנים בצינר המים שלך ( גולן יוסיפון, מעריב ) . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 117 Abstract . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 125

מכון מופ"ת


לצפייה מיטבית ורציפה בכותר