|
עמוד:11
יחסי ציבור 11 האווירה בעיר השתנתה, האמון ברשות גבר במהרה וזה היה האות להתחיל לפעול גם במעגל השלישי — חשיפה ארצית . בזה אחר זה אירחתי כתבים מתחומים שונים : נדל"ן, תיירות, קולינריה, כלכלה, חינוך וכדומה, בשוטף, עבדתי מול כתבי הצפון, ויצרתי מעטפת של חשיפה מסיבית ומשמעותית . כמה משמעותית ? מייד תבינו . הבחירה בפעולה בשלושה מעגלים בצורה מדורגת כקמפיין בשלושה שלבים — תחילה פנים ארגוני, אחר כך עירוני ורק לאחר מכן כלפי חוץ — נבעה מתפיסה ברורה : תחשבו רגע שאתם מדברים עם חבר, או בן משפחה, על מקום שהוא עובד בו . ואתם פשוט מרעיפים שבחים על המקום . . . והוא פתאום אומר לכם : "עזבו, על הפנים . . . המקום לא שווה, יש להם עכברים במטבח, הגבינה פג תוקף" . פתאום כל התפיסה תיסוג לאחור, תיגעלו, תגידו, וואי איך עבדו עלינו, ולנצח לא תתקרבו לשם . זו בדיוק הסיבה שבגינה החלטתי קודם לייצר שגרירים חיוביים ואז להתקדם למעגל הבא — שכל מעגל שטופל יסייע ויחזק את המעגל הבא . לאחר שבעה חודשי עבודה בלבד זכיתי, בתחרות שבוחנת שנתיים של פעילות, במקום השני בארץ . תבינו, תחרות מול דוברים מכל הרשויות בישראל, עם מערכות ענק — עובדים רבים, משרדים חיצוניים, תקציבי פרסום, כולם עובדים שנתיים, אנחנו רק שבעה חודשים ומבוססים על יחסי ציבור, מקום שני בארץ . בשנה שלאחר מכן כבר קטפתי את המקום הראשון . אתם יודעים למה ? כי שילבנו מודרניות . בזמן ששם היו דוברים מיושנים ופסיביים, הבאתי את הממד החדש — דובר שעושה יח"צ, ויח"צ יכול לגשר בצורה מדהימה על פערים תקציביים, בדיוק כמו שיש ביניכם לבין העסקים הגדולים והרשתות הגדולות — אתם יכולים לגשר על הפער ולזנק קדימה . אז כמעט לכל חברה גדולה ובינונית, חבר כנסת, עסק גדול, עמותה, איגוד, קבוצת ספורט, רשות מקומית, מסעדות, אטרקציות
|
|