|
עמוד:6
6 % 100 הצלחה פרק ג : רשתות חברתיות — הבמה לעסקים 57 חלק ראשון : עולם של אפשרויות בדיגיטל 58 חלק שני : איך בוחרים רשת חברתית המתאימה לעסק ? 60 חלק שלישי : תוכן מנצח לרשתות החברתיות 63 חלק רביעי : קמפיינים ממומנים 66 חלק חמישי : קהלים מתקדמים — משדרגים את התוצאות 69 חלק שישי : קמפיינים לידים 72 חלק שביעי : אסטרטגיית דיגיטל וגאנט פעילות 73 חלק שמיני : הכירו את כלי AI,ןונכתה וסודות המזניקים תוצאות 78 פרק ד : פרסום יעיל, שיווק אפקטיבי 81 חלק ראשון : שיווק אפקטיבי ומנצח 82 חלק שני : מטרות ושיווק הלכה למעשה 85 חלק שלישי : יסודות הפרסום 88 חלק רביעי : בונים מסר פרסומי מנצח 91 חלק חמישי : המדיום הוא המסר 95 חלק שישי : הכלי הסודי להבטחת ההצלחה 99 כותב הספר — שלום אלבז 103
|
|