עמוד:6
מהותו של ישוע . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 56 ישוע כאדם רגיל . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 56 ישוע כמילה . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 57 ישוע כרוח אלוהים . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 58 ישוע כבן-האלוהים . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 58 א . תגובה לאמונות הפוליתיאיסטיות השונות . . . . . . . . . . . . . . . . . 59 ב . תגובה להאלהת ישוע . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 60 ג . גישושים עם בעלי הספר . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 60 ד . הופעת עניין השילוש . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 61 ה . ההאשמה בכפירה . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 61 ו . התפתחות מיוחדת . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 63 הצליבה . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 64 הקדמה . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 65 אזכורים יהודיים . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 66 מות ישוע על-פי הקוראן . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 67 צליבה או העלאה השמימה ? . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 67 ישוע באחרית הימים . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 69 ישוע כסימן לסוף העולם . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 69 ישוע כעד ביום הדין . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 69 סיכום . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 70 פרק שני : לידתו של ישוע במחשבה המוסלמית לאחר הקוראן לידת מרים וחייה . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 73 משפחת מרים בספרות האפוקריפית . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 73 משפחת מרים בספרות המוסלמית . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 74 כינויי מרים . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 76 ייחודה של מרים . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 77 מרים במקדש . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 79 אופי שהות מרים במקדש . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 79 מרים ויוסף במקדש במסורת הנוצרית . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 81 מרים ויוסף במקדש במסורת המוסלמית . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 82
|