|
עמוד:15
כנפי – וילנראלרוןשטייןמינץ סולברגכבוב כשר שטייניץ קבלת העתירה - העתירה - דחיית דחיית העתירה ביטול החוק דחיית העתירה דחיית העתירה דחיית העתירה דחיית העתירה דחיית העתירה העתירה מיעוטמיעוטמיעוטמיעוטמיעוטמיעוטמיעוטרוב אין לאאין התייחסות 1 כן במשתמעכן במשתמע אין לא 2 התייחסות אין התייחסות כן התייחסות כן ) מגבלה כן לאלאכן צרה כן 5 כןכן 4 במיוחד ( 3 ככלל לא, כן 8 לא 7 לא 6 כן אלא במקרים חריגים וקיצוניים של פגיעה בזכויות יסוד וכמוצא אחרון בלבד ) ולא בהתאם לדוקטרינות הקיימות ( כן - סמכות כן 9 צרה ) רוחבה כ"קוף המחט" ( 10 כן המערך החוקתי בכללותו או הכרזת העצמאות כותבת מכריעה ( ריבונות העם ) להבדיל הכרזת אין בסיס אין בסיס מהכנסת ( אין העצמאות המערך התייחסות החוקתי חוקי היסוד בכללותו ובכלל זה המערך סעיף 7א החוקתי בכללותו פסק דין הסבירות : עיונים ראשונים 15 כנפי – וילנראלרוןשטייןמינץ סולברגכבוב כשר שטייניץ קבלת העתירה - דחיית דחיית העתירה ביטול החוק דחיית העתירה דחיית העתירה דחיית העתירה דחיית העתירה דחיית העתירה העתירה מיעוטמיעוטמיעוטמיעוטמיעוטמיעוטמיעוטרוב אין לאאין התייחסות 1 כן במשתמע אין לא 2 התייחסות אין התייחסות כן התייחסות כן ) מגבלה כן לאלאכן צרה כן 5 כןכן 4 במיוחד ( 3 ככלל לא, כן 8 לא 7 לא 6 כן אלא במקרים חריגים וקיצוניים של פגיעה בזכויות יסוד וכמוצא אחרון בלבד ) ולא בהתאם לדוקטרינות הקיימות ( כן - סמכות כן 9 צרה ) רוחבה כ"קוף המחט" ( 10 כן ריבונות העם ) להבדיל הכרזת אין בסיס אין בסיס מהכנסת ( אין העצמאות המערך התייחסות החוקתי חוקי היסוד בכללותו ובכלל זה המערך סעיף 7א החוקתי בכללותו 7 לא ניתן לראות בסעיף 15 לחוק – יסוד : השפיטה עוגן לביצוע ביקורת שיפוטית ) לא על חקיקה רגילה ולא על חקיקת יסוד ( . 8 מכוח סעיף 15 ) ג ( ו – 15 ) ד ( ) 2 ( לחוק – יסוד : השפיטה . 9 מכוח סעיף 15 לחוק – יסוד : השפיטה . 10 מכוח חוקי היסוד ובכלל זה סעיף 7א לחוק – יסוד : הכנסת . 11 למגבלה על הסמכות המכוננת שהוא מכנה מגבלת הסמכות ) מפס' 33 ( יש קווי דמיון לדוקטרינת התיקון החוקתי שאינו חוקתי .
|
|