תוכן עניינים

עמוד:5

5 שיפור הזכירה . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 63 שלבי הזכירה . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 63 חזרה מתוכנתת . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 66 רגש וזיכרון . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 71 "נמוטכניקות" - כללים ועצות לשיפור הזכירה . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 72 והעיקר לא לפחד : חרדת בחינות . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 76 מבוא . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 76 חרדת מבחנים : מה ? למה ? איך ? . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 78 מניעת חרדה בתקופת הלימודים לקראת מבחן . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 81 תחומי החרדה . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 84 התחום הגופני גילויי החרדה הרפיית החרדה התחום החשיבתי גילויי החרדה הרפיית החרדה דימוי עצמי התחום הרגשי גילויי החרדה הרפיית החרדה התמודדות עם חרדה ביום המבחן . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 96

הוצאת יסוד


לצפייה מיטבית ורציפה בכותר