תוכן עניינים

עמוד:4

4 ראיית התמונה הגדולה . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 26 קריאה פעילה . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 27 מבוא . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 27 חמ"ש . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 29 זמן : א . מתי ללמוד ? ב . כמה זמן ללמוד ? מקום : א . איך לבחור את מקום הלימוד ? ב . איך לארגן את מקום הלימוד ? היקף החומר : איזו כמות חומר ללמוד ? ש"ש ) שכשוך שטחי ( לעלעל במהירות . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 34 מידע חוץ טקסטואלי קריאה מקדימה הערכת חומר הקריאה הגדרת משימות : מה ללמוד ? שב"ע ) שחייה במים עמוקים ( קריאה ביקורתית . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 41 מבוא סימון משפתי מפתח הדגשת מושגים ורעיונות מרכזיים הכנת סיכומים יצירת "מפת ידע" : מפגש מאורגן ומערכתי של רעיונות ומושגים ניהול זמן . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 53

הוצאת יסוד


לצפייה מיטבית ורציפה בכותר