|
עמוד:10
] 10 [ ה ת ל כ ד ו ת ת ר ב ו ת י ת איטו, מרק ג'נוביץ', סטיבן ג'ונסון, ג'ררד ג'ונס, שרה גוונליאן ג'ונס, לואיז קנדי, כריסטינה קליין, אריק קלופפר, רוברט קוזינץ, אלן קושנר, כריסטופר איירלנד, ג'סיקה אייריש, קורט לנקסטר, ברנדה לורל, צ'אפ לוסון, ג'פרי לונג, פיטר לאדלו, דייוויס מסטון, פרנס מאיירה, סקוט מקלאוד, גראנט מקראקן, ג'יין מקגוניגל, אדוארד מקנאלי, טארה מקפרסון, רוברט מטקאלף, ג'ייסון מיטל, ג'אנט מאריי, סוזן ג'יי נפייר, אנג'לה נדליאניס, אנאלי ניואיץ, טאשה אורן, סִיילה פירס, סטיבן פינקר, וורן סאק, קייטי סיילנס, ניק סמונד, קווין סנדלר, גרג שו, גרג סמית, ג'אנט סוננברג, קונסטנס סטיינקולר, מרי סטאקי, דייוויד סרמן, סטיבן ג'יי טפר, דאג תומאס, קלייב תומפסון, שרי טרקל, פרד טרנר, ויליאם יוריקיו, שנג'ה ואן דר גראף, ג'סי ווקר, ג'ינג וונג, יואיצ'י ואשידה, דייוויד ויינברגר, פאם וילסון, פמקה וולטינג, כריס רייט ואריק זימרמן . עליי לציין כי ההפרדה בין הרשימה הזאת לרשימה הקודמת היא שרירותית יחסית, מכיוון שרבים מן המופיעים ברשימה הראשונה גם הם חברים וגם הם סיפקו עידוד ועצות . ואחרונים חביבים, ברצוני להודות להנרי ג'נקינס הרביעי, שמאז ומתמיד תרם מיכולותיו האינטלקטואליות לעבודתי, אבל פה מילא תפקיד חשוב בפיתוח הפרק השני בספר ועזר לקַשר ביני ובין מנהיגי קהילת המעריצים של הישרדות ; ולסינתיה ג'נקינס, ששותפותה בכל העניינים כולם, עניינים אישיים ומקצועיים, ענייני מעריצים וענייני חוקרים מלומדים רבת-ערך יותר מכפי שיש ביכולתי ( או מכפי שאני נוהג ) לבטא . חלקים מן המבוא פורסמו בכותרות "ההיגיון התרבותי של התלכדות מדיה" ( 2004 International Journal of Cultural Studies , Spring ) ; "התלכדות ? אני חָלוּק" ( 2001 Technology Review , June ) ; "קהלים אינטראקטיביים" ( בתוך : , Dan Harris [ ed . ] , The New Media Book London : British Film Institute, 2002 ) ; "קוסמופוליטיוּת פופ : מיפוי של זרמים תרבותיים בעידן של התלכדות תרבותית" ( בתוך : . Marcelo M Suarez - Orozco and Desiree Baolian Qin - Hilliard [ eds . ] , Globalization : Culture and Education in the New Millenium , Berkeley : University of California Press, 2004 ) ; ו"ברוכים הבאים להתלכדות תרבותית" ( Receiver, February 2005 ) . החומרים שבפרק הזה הוצגו ב- New Media Conference , ב- Nokea , ב- Humlab שבאוניברסיטת אומאו, בפסטיבל "חוויית המדיה של ניו אורלינס" ובמרכז למדעי הרוח של אוניברסיטת פנסילבניה .
|
|