עמוד:8
חלק ה' : כיצד תמריצים משפיעים על התנהגות 133 17 . יצירת הרגלים 137 18 . גמילה מהרגלים 144 19 . אני רוצה את זה עכשיו ! 153 20 . הסרת חסמים 157 חלק ו' : סיוע לקהילות לשנות מנהגים 161 21 . מהורגי אריות למצילי אריות 163 22 . הונאת ביטוח וסיכון מוסרי 168 23 . שינוי הסיפור של הלוחם 172 24 . שינוי הכלכלה של מילת נשים 176 חלק ז' : לתמרן במסרים 183 25 . עיגון 185 26 . אפקט הניגוד 187 27 . מחיר הוא מסר על איכות 191 28 . נורמת ההדדיות 193 תודות 196 הערות 197
|