עמוד:יא
תו כ ן ה ע ני י נ י ם | יא צורות פָּעֶל בהפסק 152 ה"א המגמה 156 ה"א השאלה 160 רסיס מדומה של וי"ו ההיפוך 162 פעול פעלתי 165 דברי סיכום ומילי חתימה 165 פרק טו : עקרונות ושיטות בהוראת העברית כשפה נוספת 168 הערות מבוא 168 על נושא הדיון 168 על מידת ההצלחה בהוראת העברית 169 מעשה ההוראה ועקרונות ושיטות העשויים לכוון אותו 170 הוראה בעזרת טקסט והוראת הקריאה 171 הקדמת אוצר המילים לדקדוק 171 לימוד אגב של הדקדוק 172 הכרת עולמם של התלמידים 174 השירה והפזמון בהוראת לשון 174 האמצעי החזותי 176 ההישנות של טקסטים דומים 176 מעין סיכום 177 הערות בשולי הדברים 177 היקף הלמידה 177 חלקם של התלמידים במעשה ההוראה 178 פרק טז : כיצד מתגבש התקן בלשון ? 179 הערות רקע 179 גיבוש התקן 180 מילות חתימה 188 ש ע ר ו : מ פ ע ל ו תי ה ם ש ל א י ש י ם ב ל ש ו ן פרק יז : זאב בן-חיים כסולל הדרך להוראת הלשון העברית ולמחקרה באוניברסיטאות בארץ ובאקדמיה ללשון העברית 191 פרק יח : עיוני לשון במשנתו של הרב חנוך הכהן ארנטרוי 199 הערות פתיחה 199
|