תוכן

עמוד:ז

פר ק 8 ת פ ק י ד נ ו כ מ ב ו ג ר י ם 178 להתכונן לתפקיד 179 לטפח את הגוף 180 לטפח דפוס חשיבה של למידה 180 להתחיל ולסיים נכון את היום 182 לתרגל נוכחות 183 לצפות, להתבונן 183 למלא את המאגרים הרגשיים שלנו ושל ילדינו 184 להאט 186 להיות מדריכים לילדים 187 להשתמש בבית לטובתנו 188 להיות כנים 188 לקחת אחריות על חיינו ועל בחירותינו 189 ללמוד מטעויותינו 190 לשמוח במקום שהגענו אליו 190 להיות מודעים לעצמנו 191 להמשיך לתרגל פר ק 9 ל ע ב ו ד י ח ד 194 מה עם כל האחרים ? 195 גם הורים הם בני אדם 195 העדפה לאחד ההורים 196 המפתח לעבודה יחד כמשפחה 197 לשתף את המשפחה כולה 199 סבים וסבתות, מטפלים ומטפלות 200 כשיש קונפליקט במשפחה 201 "גירושים" איננה בהכרח מילה גסה פר ק 0 1 מ ה ה ל א ה ? 204 הכנה לגן חובה / בית הספר 205 השנים הבאות 209 הגיע הזמן לשינוי בחינוך 209 הגיע הזמן לשלום סי פ ו רים מה חי י ם : ס י ו ר י ב ת י ם ו מ ו ב א ו ת מ מ ש פ ח ו ת מ ו נ ט ס ו ר י ו ת 212 אוסטרליה איך אנחנו חיים בגישה המונטסורית 213 מונגוליה מינינימו 214 קנדה חיי מונטסורי שלנו 215 ארצות הברית מונטסורי במערב התיכון 216 המשפחה שלי אוסטרליה והולנד 217 כיתת הלימוד שלי אמסטרדם, הולנד נס פ ח ים 220 במקום לומר כך - אמרו כך 222 היכן אפשר למצוא עזרים מונטסוריים ורהיטים מונטסוריים 224 על מוסדות חינוך מונטסוריים 224 מה צריך לחפש בבית ספר מונטסורי 225 איך נראה יום אופייני בכיתה מונטסורית ? 226 האם הגישה המונטסורית מתאימה לכל ילד ? 227 איך יכול ילד לעבור לבית ספר רגיל אחרי שלמד במסגרת מונטסורית ? 228 צרכים בסיסיים אוניברסליים 230 מתכון להכנת בצק פליידו 231 רשימת פעילויות מונטסורי לפעוטות 242 ל קרי א ה נ וס פ ת 4 24 ת ו ד ות

אגם הוצאה לאור


לצפייה מיטבית ורציפה בכותר