תוכן

עמוד:ו

פרק 6 ט י פ ו ח ש י ת ו ף פ ע ו ל ה ו א ח ר י ו ת א צ ל י ל ד י נ ו ח לק א . ט י פ וח ש יתוף פ ע ולה כשהילדים מסרבים להקשיב לנו 108 מדוע בגישה המונטסורית איננו משתמשים באיומים, בשוחד או בעונש ? 110 פתרון בעיות עם הפעוטות 113 איך לערב את הפעוטות 114 איך נדבר כדי לעזור להם להקשיב 116 תיאום ציפיות 118 ועוד משהו – כתבו פתקים ח לק ב . להצ יב ג ב ול ו ת עזרו לילדים לקחת אחריות 120 מותר להציב גבולות 121 הבהירו את הגבולות קבעו כללי יסוד / כללי בית 122 פעלו על פי הכללים ברוח טובה וברורה 124 הכרה ברגשות שליליים 126 התמודדות עם התקפי זעם 128 חיבור מחדש אחרי שהילד נרגע 128 לעזור להם לתקן 130 עצות להצבת גבולות 133 איך להציב גבולות - רשימה שימושית לסיוע פר ק 7 ה ל כ ה ל מ ע ש ה ח לק א . טי פ ו ל י ומ יו מי 136 מקצב יומי 138 טקסים קבועים 139 התלבשות ויציאה מהבית 143 אכילה 147 שינה 150 צחצוח שיניים ח לק ב . ה תמ וד דות ע ם שי נ ו יי ם 151 עצמאות בשירותים 154 פרידה ממוצץ 155 אחים ואחיות ח לק ג . כיש ו ר י ם מו ע י ל ים לפ ע ו ט ות 161 שיתוף 162 ללמוד איך לקטוע מבוגרים 163 מיומנויות לפעוטות מופנמים 165 שלב המכות / נשיכות / דחיפות / זריקת חפצים 168 בניית ריכוז 169 התמודדות עם תסכול 170 כשילדינו נצמדים אלינו 172 זמן מסך 173 דו-לשוניות

אגם הוצאה לאור


לצפייה מיטבית ורציפה בכותר