|
עמוד:ה
פר ק 3 פ ע י ל ו י ו ת מ ו נ ט ס ו ר י ו ת ל פ ע ו ט ו ת 24 פעילויות מונטסוריות לילד השלם 25 מתי פעילות היא פעילות מונטסורית ? 26 איך להציג את הפעילות לילד 27 עקרונות כלליים 31 איך להגיש את הפעילויות לילדים 34 סוגי פעילות 34 תיאום עין-יד 37 מוזיקה ותנועה 39 כישורי חיים 44 אמנות ומלאכת יד 46 שפה 60 הערה נוספת על פעילות מחוץ לבית 62 צעצועים שאינם בגישה המונטסורית פר ק 4 ה כ נ ת ה ב י ת 66 הכנת מרחבים בהלימה לגישה המונטסורית 67 חדר אחר חדר 67 הכניסה 67 הסלון 68 המטבח 69 אזור האכילה 69 חדר הילדים 70 חדר הרחצה והשירותים 70 אזור אמנות ומלאכה 71 מקום נעים לקריאה 71 מחוץ לבית 73 עקרונות כלליים 73 להתמודד עם אי-סדר 74 בית נעים ומזמין 74 בית חסכוני בעבודה 75 חללים משותפים 75 חללים קטנים 76 חשיבותה של סביבת הבית 78 סיורי בתים פ ר ק 5 ל ג ד ל י ל ד ס ק ר ן שמרגי ש כי ה ו א נ ר אה ונש מ ע חל ק א . לט פ ח ס ק רנו ת אצ ל י ל ד י נ ו 86 חמישה מרכיבים לעידוד הסקרנות 86 לסמוך על הילדים 87 סביבת למידה עשירה 87 זמן 87 בסיס בטוח ומוגן 88 טיפוח תחושת פליאה 88 שבעה עקרונות לבני אדם סקרניים 88 לכו בעקבות הילד 89 עודדו התנסות מעשית 90 שלבו את הילדים בחיי היומיום 91 פעלו לאט 92 עזרו לי לעזור לעצמי 94 עודדו יצירתיות 96 ערכו תצפית 98 מרכיבים ועקרונות לעידוד הסקרנות חל ק ב . לק בל א ת י לד י נ ו כמ ו ת ש ה ם 99 תנו לפעוטות תחושת משמעות, שייכות וקבלה 100 תרגמו להם את העולם 101 יש מקום לכל רגש, אך לא לכל התנהגות 102 תנו לילדים משוב - במקום שבחים 104 תפקידים ותיוג
|
|