עמוד:10
המתודיקה 189 היחס אל הטקסט התלמודי 189 הוויית הלימוד הפילוסופי 197 דרך הלימוד 202 מארגון לקסטיליה — לתולדות העיון הספרדי 213 פרק ד : קווים לתוכנית לימוד בעלת אוריינטציה פילוסופית 217 תוכנית הלימודים 223 הישיבה הפילוסופית 229 פרק ה : עיסוק בקבלה בספרד במאה החמש-עשרה 241 מקומה של הקבלה בבית המדרש הקנפנטוני 249 לימוד קבלה ועיסוק בה בסמוך לגירוש 253 ישיבת המקובל ר' שמואל פרנקו 255 פרק ו : הנהגת הקהילות ומוסד הרבנות 264 הנהגת הקהילות במלכות קסטיליה ובמלכות ארגון 264 דמות רב הקהל 269 תפקיד הרב בחיי הקהילה 270 מינוי הרב ותנאי העסקתו 273 חובות הרב לקהל 280 טקס מינוי רב הקהל 285 מינוי החכם למשרה רבנית — בין ספרד לאשכנז 290 הסמיכה לרבנות 291 "שימוש חכמים" כביטוי לקבלת הכשרה ומיומנות 298 מקור הסמכות 302 הזיקה בין התואר לתפקיד 305 מקומם של הירושה והמעמד האישי 307 ראשות ישיבה ופרנסת התלמידים 308 יחסים בין חכמים 310 אחרית דבר 315 קיצורים ביבליוגרפיים 319 מפתחות 338
|