ניהול אפקטיבי בחינוך: ביזור, הערכה ופיתוח מקצועי

עמוד:1

עמוד 1 ניהול אפקטיבי בחינוך ביזור, הערכה ופיתוח מקצועי ניבי גל-אריאלי | עדו ליטמנוביץ | הילה שואף-קולביץ | רועי קנת פורטל כיצד ניתן להגביר את האפקטיביות של מערכת החינוך ? על פי אילו עקרונות יש ליישם מהלכי ביזור במערכת החינוך כדי להימנע מפגיעה בערך השוויון מצד אחד, ולעודד מצוינות מצד שני ? מדוע מהלך הביזור מצריך מערך משלים של הערכה ומדידה של טיב המערכת עצמה ? מ ח ק ר מ ד י נ י ו ת 0 9 1

המכון הישראלי לדמוקרטיה ע"ר


לצפייה מיטבית ורציפה בכותר