|
עמוד:9
המניע של המספרת למחקר על אלימות נגד נשים בשואת העם הארמני . . . . . . 82 בחירתה של המספרת במושא כתיבתה . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 84 הזיקות שבין תכני הסיפור : מספרות המתכתבות זו עם זו . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 86 מותן של מספרות המשנה וההתמודדות של הגיבורה במעמדה הבלעדי כמספרת . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 89 הגיבורה הנבנית כמספרת בזיקה לדמות נשית פרגמטית . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 92 מספרת וחוקרת עצמאית כייצוג של הנשים הכנועות שעליהן חקרה . . . . . . . . 96 מספרת בת ההווה המבקשת לעשות צדק פואטי למספרות בנות העבר . . . . . 97 המספרת בת קולה של המחברת המובלעת ושל הסופרת אורה אחימאיר . . . . 100 פרק שלישי "מסתיר את סודו על שבעה מנעולים" : עולמו של האומן כאמצעי של המספר להבעת עמדות על פי הרומנים "פתאום אהבה" ו"כל אשר אהבתי" של אהרון אפלפלד . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 103 עולמו הפנימי של דמות האומן . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 103 הרקע הביוגרפי של האומן כחלק מעצב של עולמו האומנותי . . . . . . . . . . . . . . . . 106 זיקות מהותיות בין האומן לבין דמויות בתא המשפחתי שלו . . . . . . . . . . . . . . . . . 109 יחסי הגומלין בין האומן לדמות הנלווית אליו . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 113 האהבה ככוח המזין את חיי היצירה של האומן . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 119 יחסו של האומן לדת וליהדות . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 120 סדר יומו של האומן ותפיסותיו האומנותיות . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 129 פרק רביעי שניים אוחזין : הזיקות שבין המספר למושא כתיבתו ב"שלך, סנדרו" ו"מאוחר מדי" של צבי ינאי . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 135
|
|