|
עמוד:11
רכילות כמנהג המקום וככלי תחבולה רטורי בידי המספר . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 184 סדר הפרטים הנחשפים מן ההווה לעבר : תחבולה רטורית של המספר . . . . 189 מספר אמפתי כלפי הדמויות . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 191 פרק שישי "במקום צילומים, יהיה לי אלבום של מילים" : מבעים של יהדות, ציונות וישראליות ותרומתם לעיצוב זהות ב"חתונה אוסטרלית" של נאוה סמל . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 193 הספרות נעלה מן ההיסטוריה . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 193 יהדות, ציונות וישראליות : תפיסות ועמדות . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 194 מספרת הנסמכת על ציטוטים מן המורשת היהודית בסיפור האישי על מסעה לבנה . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 199 מבעים של ישראליות ב"חתונה אוסטרלית" . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 203 מבעים של ישראליות במרחב האישי של המספרת . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 204 עמדת המספרת : בחינת המרחב המוכר ממרחק . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 206 לשאלת דמות הגיבור וזיקתו למבעים על יהדות, ציונות וישראליות . . . . . . . 210 עמדת המספרת לנושא כתיבתה . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 212 "פאני וגבריאל – בלעדיהם לא הייתי קיימת" : למקומה של המספרת היודעת כול ב"פאני וגבריאל" של נאוה סמל . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 213 "בחרך הצר שהשאירו, אני נכנסת" . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 213 המספרת המציגה את מתודות כתיבתה ומגיבה עליהן . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 217 מקורות יהודיים כאמצעי עיצוב של המספרת - המחברת סמל . . . . . . . . . . . . . . . . . 219 מספרת הנסמכת על דיני הלכה בנושאי אישות מן המורשת היהודית בסיפור על סבתה וסבה . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 219
|
|