|
עמוד:8
8 חלי בולס, שלמה קניאל ורונית שלו העומדות לרשותו של היועץ, ובו פרקים הדנים בזיהוי בתלמידים ממשפחה משולבת ובטיפול בהם ; בתפקידם של יועצים חינוכיים בהבניית זהות ; במקומו של הייעוץ החינוכי בתהליכי חיפוש משמעות בעולם משתנה ; בהתמודדות עם בריונות במרחב הפיזי ובשימוש בתיאוריית ההתקשרות בעבודתו הטיפולית של היועץ החינוכי . הפרקים נועדו לשמש כלי עזר המשגתי ויישומי ליועצים בשטח ולסטודנטים בחוגים לייעוץ במכללות ובאוניברסיטאות . תפקידי היועצים מגוונים מאוד, ולכן פרקי הספר נוגעים כמובן רק בכמה מהתכנים החשובים ליועצים . לכמה מהקוראים הפרקים ירחיבו ויעמיקו ידע קיים, ולאחרים הם יוסיפו מידע חדש . לסטודנטים הספר עשוי לסייע בעבודתם, ואנו מקווים שהמרצים בקורסים רלוונטיים יכללו את פרקי הספר ברשימת המקורות . תודות : עורכי הספר מקדישים אותו לסגל האקדמי והמנהלי של החוג לייעוץ חינוכי במרכז ללימודים אקדמיים אור יהודה, שנסגר בקיץ 2019 . הספר נולד וצמח באווירה הנהדרת והתומכת שעטפה את העורכים ואפשרה לספר לקרום עור וגידים . תודתנו לכולם . אנו מאחלים לסגל החוג קליטה מהירה והמשך יצירה איכותית במכללה למִנהל .
|

|