|
עמוד:12
| שרון אייזן 12 אבל כשזה מגיע ליישום, התירוצים מתחילים להגיע בזה אחר זה . בחלק זה אתמקד בשלוש אסטרטגיות יישום שמתאימות לאנשים ולפרויקטים שונים באופן שמגדיל את הסיכויים לגרום לדברים לקרות . גם אם יהיה לנו את הרעיון הטוב ביותר בעולם אך לא נדע לתקשר אותו עם המשקיעים, הבוסים, היזמים, העובדים, בני הזוג ואפילו עם הילדים, זה לא באמת יעבוד . לכן בחלק הרביעי אתמקד בתקשורת תוצאתית המאפשרת להעביר את המסרים באופן המצמצם ולעיתים מונע אי-הבנות, ומצליח לקדם תוצאות ותהליכים באופן מיטבי . מאחלת לכם קריאה מהנה, וזכרו : מחשבה, רגש, פעולה ותקשורת הם אבני היסוד של יצירת תוצאות . ספר זה יגלה לכם כיצד תוכלו להיעזר בהם באופן מקדם ויצירתי ואני מקווה שתיהנו ותפיקו ממנו מקסימום תובנות וערך . שלכם באהבה, שרון אייזן
|
|