|
עמוד:4
שער שלישי : חינוך לרב - תרבותיות ולהכרת האחר מבוא | מרי גוטמן ודבורה קורט . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 157 פרק 7 - להכיר את האחר : כיצד מידע על האחר משפיע על עמדות בין - קבוצתיות של ילדים ? | מיטל נשיא וגיל דיזנדרוק . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 161 פרק 8 - רב - תרבותיות במכללה האקדמית הערבית להכשרת מורים : חקר מקרה | אימאן אבו - חנא נחאס . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 183 פרק 9 - חינוך לרב - תרבותיות ולהכרת האחר באמצעות MOOC דו - לשוני : חקר מקרה ממכללה אקדמית לחינוך | נג'ואן סעאדה, אורית שורץ - פרנקו ואריה בן חיים . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 209 פרק 10 - מאפייני חינוך לרב - תרבותיות בקורס אוניברסיטאי מקוון בצל משבר הקורונה | מיכל גטניו - קאלוש . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 227 אפילוג | מרי גוטמן ודבורה קורט . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 247 על אודות המחברים . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 251 שיר פרידה . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 255
|

|