עמוד:8
שער רביעי : התבוננות בהוראת שפות ואמנויות איך אנחנו כותבים כשאנחנו מדברים על אהבה | דנה פריבך-חפץ . . . . . . . . . . . . . 181 הספרייה כמפתח להתבוננות | טלי אשר . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 192 התבוננות ככלי ללימוד שירה | טלי סגל ולילך ניישטט-בורנשטיין . . . . . . . . . . . . 205 אמילי דיקנסון פוגשת את בודהה | רחל קואסטל . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 216 מיינדפולנס ומסוגלות עצמית בהוראת אנגלית | ריבי כרמל וטינה ולדמן . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 229 התצלום ככלי בפדגוגיה מתבוננת | ליאת ארלט סידס . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 243 שער חמישי : התבוננות בבתי ספר בישראל אתיקה יוגית והתבוננות בחינוך לאמנות | סיגל ברקאי . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 261 הוראת ספרות בתיכון בגישה מתבוננת | אהובה לוין . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 285 מיינדפולנס בעבודה עם ילדים : יומן מסע | אלונה איזנברג . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 297 אפילוג | שלומית ירון ולילך ניישטטֽ-בורנשטיין . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 313 על המשתתפים . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 325
|