|
עמוד:10
10 מחקר מדיניות 158 | הובלת שינוי במערכת החינוך עיצוב המטרות מחויבות למדיניות ארוכת טווח הכוללת סדרי עדיפות ברורים המאפשרים מיקוד מאמץ מדידה והערכה ביסוס מטרות המדיניות במענה לצורך הגדרת מדדים לצורך מעקב אחר במציאות ההתקדמות מתוך מודעות לאתגרי המדידה קיום תהליכי למידה כבסיס לתכנון ניסוח יעדים בהירים וליישום אפקטיביים מעורבות של השר והדרג הפוליטי היא תנאי להובלת שינוי מערכתי יישוםעיצוב כלי המדיניות בחירת כלי המדיניות האופטימלי לקידום שיתוף של מגוון גורמים הפועלים המטרה באקוסיסטם בשלב היישום יסייע להצלחה עיצוב מבנה ארגוני תומך שינוי שינוי מדיניות מחייב התבוננות פדגוגית שיתוף מגוון בעלי העניין ובהם אנשי השדה התמקצעות ורתימה של אנשי החינוך בשדה ( אנשי חינוך, ארגון ומינהל ) ומומחים למיניהם תכנון התקציב בהתחשב בצרכים לטווח הקצר והארוך, ויצירת גמישות תקציבית תכנון גמיש ושמירה על דרגות חופש לצרכים המקומיים ולצרכים המשתנים המאפשרות התאמה לצרכים המקומיים והמשתנים וליוזמות מהשטח תחזוקת השינוי כוללת הפקת תובנות ולקחים לאורך זמן מתוך שמירה על רלוונטיות השינוי . . 14 : 12 : 09 2020 / 12 / 706 Hurvitz_D . indd . . Hurvitz_D . indd 7 06 / 12 / 2020 09 : 12 : 14 . . . .
|
|