תוכן העניינים

עמוד:6

3 � מבנה קלימטי, רטוריקה דמגוגית — “תתענג על השלטון, ותאכל“ � � � 137 4 � סגנון � � �� � � �� � � �� � � � �� � � �� � � �� � � � �� � � �� � � �� � � � � � � � �� � � �� � � � � � � � �� � � �� � � �� � � � 145 5 � מוטיב האכילה � � � � �� � � �� � � �� � � � �� � � �� � � �� � � � � � � � �� � � �� � � � � � � � �� � � �� � � �� � � � 148 6 � עיצוב הדמויות � � � � �� � � �� � � �� � � � � � � � �� � � �� � � � � � � � �� � � �� � � �� � � � �� � � �� � � �� � � � 150 7� הפקת תיאטרון החאן הירושלמי — 1979 � � � �� � � �� � � � � � � � �� � � �� � � �� � � � 160 8� הפקת תיאטרון גשר — 1999 �� � � �� � � �� � � � � � � � �� � � �� � � � � � � � �� � � �� � � �� � � � 172 9� הפקת תיאטרון החאן הירושלמי — 2011 � � � � �� � � �� � � � � � � � �� � � �� � � �� � � � 182 10 � סיכום � �� � � �� � � �� � � � �� � � �� � � �� � � � �� � � �� � � �� � � � � � � � �� � � �� � � � � � � � �� � � �� � � �� � � � 190 פרק רביעי המחזות ה“חדשים“ שנתגלו � � � � � � � �� � � �� � � � � � � � �� � � �� � � �� � � � 192 “עסקים“ � �� � � �� � � �� � � � �� � � �� � � �� � � � �� � � �� � � �� � � � � � � � �� � � �� � � � � � � � �� � � �� � � �� � � � 198 “אהבה“ � � �� � � �� � � �� � � � �� � � �� � � �� � � � �� � � �� � � �� � � � � � � � �� � � �� � � � � � � � �� � � �� � � �� � � � 206 “מלכות“ � �� � � �� � � �� � � � �� � � �� � � �� � � � �� � � �� � � �� � � � � � � � �� � � �� � � � � � � � �� � � �� � � �� � � � 225 “עסקים“ � �� � � �� � � �� � � � �� � � �� � � �� � � � � � � � �� � � �� � � � � � � � �� � � �� � � �� � � � �� � � �� � � �� � � � 234 1� המקור המקראי — רצח איש בושת � � �� � � � � � � � �� � � �� � � �� � � � �� � � �� � � �� � � � 234 2� נושאים מרכזיים וסגנון � � �� � � � �� � � �� � � �� � � � � � � � �� � � �� � � � � � � � �� � � �� � � �� � � � 236 3� אהבה ( לא ) עיוורת � � � �� � � �� � � � � � � � �� � � �� � � � � � � � �� � � �� � � �� � � � �� � � �� � � �� � � � 242 “אהבה“ � � �� � � �� � � �� � � � �� � � �� � � �� � � � �� � � �� � � �� � � � � � � � �� � � �� � � � � � � � �� � � �� � � �� � � � 244 1� המקור המקראי — אוריה ובת-שבע � �� � � � � � � � �� � � �� � � � � � � � �� � � �� � � �� � � � 244 2� הנפשות הפועלות ותקציר העלילה � � � �� � � � � � � � �� � � �� � � �� � � � �� � � �� � � �� � � � 250 3 � חדשנות ואירוניה במפגש שבין “ספר הספרים“ ו“מחזאי המחזאים“ � � � 253 “מלכות“ � �� � � �� � � �� � � � �� � � �� � � �� � � � �� � � �� � � �� � � � � � � � �� � � �� � � � � � � � �� � � �� � � �� � � � 264 1� המקור המקראי — רצח אלה בידי זמרי � � � � � � �� � � �� � � � � � � � �� � � �� � � �� � � � 264 2� הנפשות הפועלות ותקציר העלילה � � � �� � � � � � � � �� � � �� � � � � � � � �� � � �� � � �� � � � 265 3� אקזיסטנציאליזם ומטא-תיאטרון �� � � �� � � � � � � � �� � � �� � � � � � � � �� � � �� � � �� � � � 265 4� סיכום : חריפות המסרים, הישארותם במגירה � � � �� � � �� � � � �� � � �� � � �� � � � 271 פרק חמישי מחזאות התנ“ך של שבתאי — קווים לדמותה �� � � �� � � � 275 סיכום ומסקנות � � � �� � � � �� � � �� � � �� � � � �� � � �� � � �� � � � � � � � �� � � �� � � � � � � � �� � � �� � � �� � � � 289

כרמל


לצפייה מיטבית ורציפה בכותר