|
עמוד:14
I עַם הסקר 14 מחקר והוראה, תחילה שכרנו שירותי משרד 'לפי שעה' בלבד, בהמשך שכרנו חדרון צנוע במשרד קיים, ולבסוף שכרנו משרדים עצמאיים הכוללים גם מוקד טלפוני לעריכת הסקרים . סקרי דעת קהל נמצאים מאז ומתמיד בליבת העשייה של מאגר מוחות, בהגדרתם הרחבה, הכוללת בין היתר סקרים כמותיים סטטיסטיים לצד איכותיים, סקרים הבוחנים עמדות והעדפות של כלל הציבור הישראלי לרבות הפלסטיני, סקרי שביעות רצון של 2 , סקרי שוק 1 , לצד אלה של לקוחות פנימייםלקוחות חיצוניים ובדיקות היתכנות למיזמים, סקרים המשמשים בסיס להגשת חוות דעת מומחה בערכאות משפטיות, או סקרים הבוחנים אפקטיביות של פרסומים וקמפיינים . הסקרים השונים מהווים לעיתים את המוצר הסופי הנמסר ללקוח, ולעיתים הם חלק מתהליך מורכב יותר של ייעוץ ארגוני או אסטרטגי הניתן על ידנו למוסדות וארגונים שונים, בכל שלושת הסקטורים הרלוונטיים : ציבורי, עסקי ושלישי ( עמותות ומלכ"רים ) . סקרי מאגר מוחות נעשים במגוון רחב של עולמות תוכן ותחומים מעניינים וחשובים, עבור ארגונים המשפיעים על חיינו וגם עבור יחידים, כפרט וכמדינה . סקרי מאגר מוחות נדרשים כמעט בכל תחום : עבור מועמדים ומפלגות במערכות בחירות, אמצעי תקשורת ומדיה חברתית, חברות עסקיות ויזמים, רשויות מקומיות ומשרדי ממשלה, גורמי משפט, מסחר, מזון וצרכנות, תחבורה, חינוך והשכלה גבוהה, ספורט, נופש ופנאי, ביטחון פנים, דת, הייטק, שלטון מקומי, יחסי חוץ והסברה, תכנון עירוני ולאומי, חברה ורווחה, בריאות ורפואה אלטרנטיבית, כלכלה, ביטוח, פיננסים, יחסי עבודה, משאבי אנוש, תיירות ותעופה, הגרלות והימורים, יחסים אישיים, הסדרים מדיניים וקשרים בינלאומיים, ואפילו 1 לקוחות חיצוניים - לקוחות של שירות או מוצר מסוים . 2 לקוחות פנימיים - ממשקים בין עובדים בארגון עצמו .
|
|