|
עמוד:6
פרק 11 : הוראת אומנויות : הכשרה משותפת לסטודנטים יהודים וערבים ׀ נורית כהן עברון . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 200 פרק 12 : מפגש יהודי - ערבי בהכשרה לייעוץ חינוכי : זיכרונות אישיים וקבוצתיים ׀ לורי גרינברגר ואריאלה בארי בן - ישי . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 220 פרק 13 : המרחב הכיתתי המשותף ותרומתו לתהליכי הוראה - למידה דיפרנציאליים ׀ היידי פלביאן . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 236 פרק 14 : הזהות התרבותית וגיבוש מושג ״העצמי״ ותחושת הקוהרנטיות האישית : סטודנטים ערבים במכללה האקדמית לחינוך ע"ש דוד ילין ׀ הלן קאקונדה - מועלם, יחיא חג'אזי ויאסר סנדוקה . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 250 אפילוג : ״פגישה, חצי פגישה, מבט אחד מהיר . . . ״ מבוא לחיים משותפים ׀ יולי תמיר . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 267 על המחברים . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 281 I . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . Abstract
|
|