|
עמוד:4
שער חמישי : פיתוח הזהות וטיפוח החינוך זהות תרבותית בקרב בני הנוער בחברה הערבית בישראל : השלכות התפתחותיות וחינוכיות | הלן קאקונדה - מועלם . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 247 שיטות התערבות מוטות תרבות בתחום הייעוץ החינוכי | ח׳אולה זועבי, סחר עאבד - סעיד . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 286 סיכום - פסק זמן השכלתי - חינוכי : על חינוך בחברה הערבית בישראל | משה ישראלאשוילי, פאדיה נאסר - אבו אלהיג׳א . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 321 על הכותבים . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 333 תקציר באנגלית . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 337
|

|