תוכן עניינים

עמוד:4

5 . 3 . ניו זילנד . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 35 1 . 5 . 3 . רקע כללי על לימודי ביולוגיה בחט"ע בניו זילנד . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 35 2 . 5 . 3 . מבנה ת"ל או עקרונות מנחים שלה . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 35 3 . 5 . 3 . תוכנֵי הלימוד . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 35 4 . 5 . 3 . פרקטיקות ומיומנויות . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 36 5 . 5 . 3 . נושאים סוציו-מדעיים וערכיים . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 37 6 . 5 . 3 . מסגרות זמן . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 38 6 . 3 . סינגפור . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 39 1 . 6 . 3 . רקע כללי על לימודי ביולוגיה בחט"ע בסינגפור . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 39 2 . 6 . 3 . מבנה ת"ל או עקרונות מנחים שלה . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 39 3 . 6 . 3 . תוכנֵי הלימוד . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 39 4 . 6 . 3 . פרקטיקות ומיומנויות . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 40 5 . 6 . 3 . נושאים סוציו-מדעיים וערכיים . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 41 6 . 6 . 3 . מסגרות זמן . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 41 7 . 3 . סקוטלנד . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 42 1 . 7 . 3 . רקע כללי על לימודי ביולוגיה בחט"ע בסקוטלנד . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 42 2 . 7 . 3 . מבנה ת"ל או עקרונות מנחים שלה . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 42 3 . 7 . 3 . תוכנֵי הלימוד . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 43 4 . 7 . 3 . פרקטיקות ומיומנויות . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 43 5 . 7 . 3 . נושאים סוציו-מדעיים וערכיים . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 44 6 . 7 . 3 . מסגרות זמן . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 44 8 . 3 . פינלנד . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 45 1 . 8 . 3 . רקע כללי על לימודי ביולוגיה בחט"ע בפינלנד . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 45 2 . 8 . 3 . מבנה ת"ל או עקרונות מנחים שלה . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 45 3 . 8 . 3 . תוכנֵי הלימוד . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 45 4 . 8 . 3 . פרקטיקות ומיומנויות . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 46 5 . 8 . 3 . נושאים סוציו-מדעיים וערכיים . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 47 6 . 8 . 3 . מסגרות זמן . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 47 9 . 3 . קנדה – קולומביה הבריטית . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 48 1 . 9 . 3 . רקע כללי על לימודי ביולוגיה בחט"ע בקולומביה הבריטית . . . . . . . . . . . 48 2 . 9 . 3 . מבנה ת"ל או עקרונות מנחים שלה . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 48 3 . 9 . 3 . תוכנֵי הלימוד . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 49 4 . 9 . 3 . פרקטיקות ומיומנויות . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 50 5 . 9 . 3 . נושאים סוציו-מדעיים וערכיים . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 51 6 . 9 . 3 . מסגרות זמן . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 51 נספח : חוות דעת על המסמך . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 52

יוזמה - מרכז לידע ולמחקר בחינוך


לצפייה מיטבית ורציפה בכותר