3.3. קבוצות היוועצות – שיתוף בהליך קביעת מדיניות ארצית בניו זילנד

עמוד:17

17 בכל ארבעת המקרים שנסקרו, הילדים ובני הנוער שהשתתפו העידו שהם הרגישו בעליונותם של מתווי המדיניות . גישתם אל הצעירים הייתה כמי שיכולים לסייע וראוי להקשיב להם, אבל לא כשותפים . בהתאם, לא נשמר קשר עימם ולא דוּוח להם על תוצאות ההיוועצות, המשך תהליך קבלת ההחלטות במוסדות העירייה או מידת השפעתם על ההחלטות שהתקבלו . להרחבה Fitzmaurice, L . ( 2017 ) . Children’s voices in system reform : A case study on children and young people’s participation within the modernisation of Child, Youth and Family . Aotearoa New Zealand Social Work, 29 ( 1 ) , 41 . [ מחקר על תהליך היוועצות עם בני נוער במסגרת של התוויית מדיניות בניו זילנד ] Shier , H . , Méndez, M . H . , Centeno, M . , Arróliga, I . , & González, M . ( 2014 ) . How children and young people influence policy - makers : Lessons from Nicaragua . Children Society 28 ( 1 ) , 1 - 14 . & [ מחקר על תהליכי היוועצות מוצלחים עם בני נוער בהתוויית מדיניות בניקרגואה ]

יוזמה - מרכז לידע ולמחקר בחינוך


לצפייה מיטבית ורציפה בכותר