1.5 הכשרה ייחודית להוראת מחוננים

עמוד:9

9 להרחבה תהליך איתור וקבלת תלמידים למסגרות בחינוך היסוד, האגף לתלמידים מחוננים ומצטיינים תלמידים מצטיינים, האגף לתלמידים מחוננים ומצטיינים נבו, ברוך ואחרים ( תשס"ד - 2004 ) . דוח ועדת ההיגוי לקידום החינוך למחוננים ומצטיינים, משרד החינוך והתרבות . Brady, M . & Koshy, V . ( 2014 ) . Reflections on the implementation of the Gifted and Talented policy in England, 1999 - 2011 . Gifted Education International 30 ( 3 ) , 254 - 262 . [ מחקר הבוחן כיצד נזנח מתווה לקידום תלמידים מחוננים ומצטיינים בבריטניה וכיצד בתי ספר התמודדו עם השינוי ] De Boer, G . C . , Minnaert A . E . M . G . & Kamphof, G . ( 2013 ) . Gifted Education in the Netherlands . Journal for the Education of the Gifted, 36 ( 1 ) , 133 - 150 . Karaduman, B . ( 2013 ) . Underachievement in gifted students . International Journal on New Trends in Education and Their Implications, 4 ( 4 ) , 165 - 172 . [ סקירה של מכשולים המובילים לתת - הישגים בקרב מחוננים, וכן הדרכים להתמודד עמם ] Heuser, B . L . , Wang, K . , & Shahid, S . ( 2017 ) . Global Dimensions of Gifted and Talented Education : The Influence of National Perceptions on Policies and Practices . Global Education [ מחקר משווה של הגדרות מחוננות ברחבי העולם ומדיניות הנובעת מהן ] . 21 - 4 , ) 1 ( 4 Review, Kimbrough Wallace, J . ( 2016 ) . Gifted and talented education in Aotearoa New Zealand : A primary school perspective, MA, Massey University, Manawatū, New Zealand . [ עבודת מסטר הבוחנת הוראת מחוננים ומצטיינים בבית ספר יסודי ברשות מקומית בניו זילנד ] Lane, S . ( 2016 ) . Finnish elementary school teachers’ perspectives on gifted education, Research Report 399 ( dissertation ) , University of Helsinki, Department of Teacher עבודת דוקטור הבוחנת כיצד מורים בבתי ספר יסודיים רגילים בפינלנד מתמודדים [ . Education ] עם הוראת מחוננים ומצטיינים ללא מחוונים ברורים בנושא Shayshon, B . , Gal, H . , Tesler, B . & Ko . E . - S . ( 2014 ) . Teaching mathematically talented students : a cross - cultural study about their teachers’ views . Educational Studies in מחקר הבוחן עמדות מורים בכיתות הטרוגניות ביחס ליכולתם [ . 438 – 409 . ) 3 ( 87 Mathematics, ] ללמד תלמידים מחוננים ומצטיינים במתמטיקה Smith, C . ( ed . ) ( 2012 ) . Gifted and Talented Students : Meeting Their Needs in New Zealand חוברת הדרכה ממשלתית של ניו זילנד לאבחון [ . Schools, Ministry of Education, Wellington ] תלמידים מחוננים ומצטיינים ולהוראה שלהם בבית הספר ההטרוגני Subotnik, R . F . , Olszewski - Kubilius, P . & Worrell F . C . ( 2011 ) . Rethinking Giftedness and Gifted Education : A Proposed Direction Forward Based on Psychological Science, Psychological Science in the Public Interest, 12 ( 1 ) , 3 - 54 . [ מאמר מפתח בנושא הוראת מחוננים ומצטיינים בכיתתם ] Taylor, T . ( 2016 ) . Gifted Students : Perceptions and Practices of Regular Class Teachers , a עבודת דוקטור הבוחנת את מצב ההוראה [ . dissertation, Edith Cowan University, Australia ] של מחוננים ומצטיינים בכיתה הרגילה באוסטרליה בעשור האחרון : Wai, J . ( 2015 ) . Long - term effects of educational acceleration . A nation empowered Evidence trumps the excuses holding back America's brightest students, 2, 73 - 83 . ] סיכום מחקרים המצביעים על ההשפעה החיובית ארוכת הטווח של האצה למחוננים [

יוזמה - מרכז לידע ולמחקר בחינוך


לצפייה מיטבית ורציפה בכותר