פרק שני: מתאם בין הוראת מוזיקה לבין התפתחות אישיותית וחברתית

עמוד:16

16 Lowe, G . ( 2010 ) In their voice : Lower secondary school students’ beliefs about playing musical instruments, and the impact of the instrument lesson upon those beliefs . Australian Journal of Music Education, no . 2, 41 - 51 [ מחקר איכותני שבחן 50 תלמידי כיתות ח' שהחליטו לנטוש תוכניות ללימוד נגינה בבית הספר, ומפרט מדוע חשו תסכול מהמקצוע ] Regelski, T . A . ( 2005 ) . Music and music education : Theory and praxis for ‘making a difference’ . Educational Philosophy and Theory, 37 ( 1 ) , 7 - 27 . [ מאמר אשר מסביר את גישת המוזיקה כעשייה ( Praxis ) , הרואה במוזיקה מקור חברתי-פרגמטי בעל משמעות וערך ] Small, C . ( 1998 ) . Musicking : The meanings of performing and listening . Hanover, New Hampshire : Wesleyan University Press .  

יוזמה - מרכז לידע ולמחקר בחינוך


לצפייה מיטבית ורציפה בכותר