1.4 תכונות המשחוק

עמוד:8

8 מקורות נבחרים * רשימת המקורות המלאה נמצאת בסוף הדוח Bergin, J . ) 2019 ( . LXD : Ten Critical Differences Between LX and UX . The Emerging Learning Design Journal, 6 ) 1 ( , 4 . מאמר המונה את ההבדלים שבין עיצוב חוויית משתמש ועיצוב חוויית למידה . Deterding, S . , Dixon, D . , Khaled R . , & Nacke L . , ) 2011 ( . From Game Design Elements to Gamefulness : Defining “Gamification ” . Proceedings of the 15 th International Academic MindTrek Conference : Envisioning Future Media Environments . חיבור יסוד המגדיר מהו משחוק ומהם המרכיבים האופייניים לו . Hekkert, P . ) 2006 ( . Design aesthetics : principles of pleasure in design . Psychology science, 48 ) 2 ( , 157 . מאמר בסיסי העוסק במרכיבי חוויית המשתמש, בדגש על החוויה האסתטית . . Kim, B . ) 2015 ( . Understanding gamification . ALA TechSource חוברת מקיפה בנושא המשחוק המיועדת למעצבים ולמעצבות משחוק בעולמות החברתיים . החוברת כוללת הגדרות מדויקות, מאפיינים, הדגמות וביקורת עניינית על דרכי יישום של תפיסת המשחוק בעולם החינוך . Schell, J . ) 2008 ( . The Art of Game Design : A Book of Lenses . Burlington MA : Morgan Kaufmann . 54 - 67 . ספר בסיס בתורת עיצוב המשחק . העמודים שנזכרו עוסקים בהגדרות למשחק ובמאפייניו המבחינים . Werbach , K . , & Hunter, D . ) 2012 ( . For the win : How game thinking can revolutionize your business . Wharton Digital Press . ספר המחבר בין עולם המשחוק ויתרונותיו . להעשרה והרחבה ( הרצאות טד, הסכתים ( פודקסטים ) וסרטונים ) 2014 Gamification to improve our world | Yu - kai Chou at TEDxLausanne, How games make kids smarter | Gabe Zichermann at TEDxYouth, 2011 Gaming Can Make a Better World | Jane McGonigal at TED, 2010 ways games reward the brain | Tom Chatfield at TED, 2010 7 Professor Game Podcast VW - The Fun Theory Case Study

יוזמה - מרכז לידע ולמחקר בחינוך


לצפייה מיטבית ורציפה בכותר