משחק בחינוך: הגדרות, דרכי יישום ותובנות - דוח מת"ת

עמוד:2

2 לשכת המדען הראשי במשרד החינוך והיחידה לפדגוגיה מוטת עתיד באגף למחקר ופיתוח, ניסויים ויוזמות פנו ליוזמה – מרכז לידע ולמחקר בחינוך בבקשה ללמוד על המשחוק בשדה החינוך . דוח זה הוא חלק ממהלך רחב יותר של היחידה לפדגוגיה מוטת עתיד, הכולל ניסוח מסמך ייזום בתחום המשחוק . הדוח שלהלן עוסק בהגדרות המשחוק ובמשחוק בעולם החינוך, ועומד בפני עצמו . אפשר למצוא את מסמך הייזום באתר היחידה לפדגוגיה מוטת עתיד . דוח מת"ת ( מידע תומך תכנון ) נועד להשיב על שאלות ממוקדות בסוגיות אקטואליות של צוותים להתוויית מדיניות . התוצר הוא מסמך ממוקד, בהיר ומותאם אישית לצורכי הגוף המזמין . דוח מת"ת סוקר ספרות מחקר עדכנית וכן מדיניות חינוך . הסקירה נעשית בהתאם לנושא הנדון והיא מפנה את הקוראים והקוראות להרחבות . על הפקת דוחות מת"ת אמון צוות היוזמה : ד"ר תמי חלמיש אייזנמן : מנהלת ד"ר עדו ליטמנוביץ ושירה זיוון : עורכי הסדרה מוריה יזרעאלב : עורכת הפרסומים אילה ולודבסקי-יובל : אחראית על הנגשת חומרים וידע ארגוני אמונה כרמל : מעצבת גרפית בכל שימוש במסמך זה או ציטוט ממנו יש לאזכר את המקור כדלקמן : זיוון, ש' ( 2019 ) . משחוק בחינוך : הגדרות, דרכי יישום ותובנות . ירושלים : יוזמה – מרכז לידע ולמחקר בחינוך .

יוזמה - מרכז לידע ולמחקר בחינוך


לצפייה מיטבית ורציפה בכותר