|
עמוד:22
22 מקורות נבחרים * רשימת המקורות המלאה נמצאת בסוף הדוח Chou, Y . ) 2015 ( . Actionable gamification : beyond points, badges, and leaderboards Kindle edition ( . Octalysis Media . ) ספר מבוא, תאוריה ופרקטיקה על עולם המשחוק, הכולל ניתוח של מאפייני המשחק השונים, הגדרות מבחינות ודרכי יישום חדשניות . הספר כולל הסברים מדויקים וקולחים המיועדים למעצבי משחקים ולמעצבי חוויות למידה . Faiella, F . , & Ricciardi, M . ) 2015 ( . Gamification and learning : a review of issues and research . Journal of e - Learning and Knowledge Society, 11 ) 3 ( . המאמר בוחן דוגמאות ליישום גישת המשחוק בחינוך, בדגש על עוררות מוטיבציה, הגברת מעורבות ומקסום ביצועים לימודיים אצל תלמידים ותלמידות בבתי ספר . Hamari, J . , Koivisto, J . , & Sarsa, H . ) 2014 ( . Does Gamification Work ? – A Literature Review of Empirical Studies on Gamification . In proceedings of the 47 th Hawaii International Conference on System Sciences, Hawaii, USA, January 6 - 9, 2014 . סקירת-על המתארת מגמות של שינוי בחקר עולם המשחוק ומנתחת את סוגי המחקרים האמפיריים שבוצעו בתחום . : Majuri, J . , Koivisto, J . , & Hamari, J . ) 2018 ( . Gamification of education and learning A review of empirical literature . In Proceedings of the 2 nd International GamiFIN Conference, GamiFIN 2018 . CEUR - WS . מטא-אנליזה הבוחנת 128 מחקרים אמפיריים שנבחנה בהם האפקטיביות של משחוק בחינוך . הניתוח מסכם את נקודות החוזק שנמצאו לטובת המשחוק לצד נקודות החולשה ומציע כיווני מחקר להמשך . Sutter, K . ) 2018 ( . The Exploration of Research Practices in the Field of Gamification M . A . Thesis ( . Faculty of Education, Brock University, Ontario . ) עבודת תזה הבוחנת את הביקורת שהופנתה כלפי מועילוּת המשחוק לאורך השנים . להעשרה והרחבה ( סרטונים והרצאות ) 2017 Gamification and the Future of Education | World Government Summit, Maturity in Gamification : a Shift to Intrinsic White Hat Designs Yu - Kai Chou at Gamification World Congress, 2015 | Achievement Unlocked ! Gamification Best Practices | Melinda Jacobs at Gamification World Congress, 2015 What your designs say about you | Sebastian Deterding at TEDxHogeschoolUtrecht, 2011 Gameful Design for Learning | Sebastian Deterding, 2017
|

|