2.1. מובילי פיתוח מקצועי כמורי מורים: School Staff Developers (סינגפור)

עמוד:10

10 להרחבה : היזמה למחקר יישומי בחינוך ) 2018 . 3 . 12 ( . סיכום מפגש לימודי ודיון בהשתתפות חברי המרכז למחקר חינוכי במכון הלאומי לחינוך בסינגפור . Bautista, A . , Wong, J . & Gopinathan, S . ( 2015 ) . Teacher professional development in Singapore : Depicting the landscape . Psychology, Society & Education, 7 ( 3 ) , 311 . [ מאמר הסוקר את תחום הפיתוח המקצועי למורים בסינגפור ] Fletcher - Wood, H . ( 2018 ) . Education in Singapore : 6 ) "The best trained teachers in the world" . Improving Teaching . [ מאמר הדן בהכשרה ובפיתוח המקצועי המאפשרים לסינגפור לבסס כוח הוראה איכותי ] : Hairon, S . & Dimmock, C . ( 2012 ) . Singapore schools and professional learning communities Teacher professional development and school leadership in an Asian hierarchical system . Educational Review, 64 ( 4 ) , 405 - 424 . [ מאמר העוסק בהטמעתן של קהילות למידה בבתי ספר בסינגפור ] : Hairon, S . & Tan, C . ( 2017 ) . Professional learning communities in Singapore and Shanghai Implications for teacher collaboration . Compare, 47 ( 1 ) , 91 - 104 . [ מאמר הדן באתגרים הכרוכים בהטמעתן של קהילות למידה למורים, על בסיס מחקר שנערך בסינגפור ( ובשנגחאי ) ] . Ministry of Education ( 2012 ) . School Staff Developer ( SSD ) Network [ רשת מובילי הפיתוח המקצועי באתר האקדמיה למורי סינגפור ] . Ministry of Education ( 2013 ) . Engaging our learners : Teach less, learn more [ דוח המתאר את התפתחותה והתבססותה של מדיניות הפיתוח המקצועי בסינגפור על בסיס תמיכה מלמעלה וצמיחה מלמטה ] The National Center on Education and the Economy ( 2016 ) . Singapore : A teaching model for the 21 st century . [ דוח המציג כיצד מבנה מערכת החינוך בסינגפור תומך בהוראה איכותית ]

יוזמה - מרכז לידע ולמחקר בחינוך


לצפייה מיטבית ורציפה בכותר