|
עמוד:23
23 Moore Jr . , D . E . ( 2007 ) . How physicians learn and how to design learning experiences for them : An approach based on an interpretive review of evidence . In M . Hager, S . Russell & S . W . Fletcher ( Eds . ) , Continuing education in the health professions : Improving healthcare through lifelong learning, 30 – 62 . New York, NY : Josiah Macy, Jr . Foundation . [ מאמר הסוקר את הדרכים שבהן רופאים לומדים, ומציע שישה עקרונות שיכולים לסייע בתכנון מסגרות לימודים פורמליות לרופאים ] Nissen, S . E . ( 2015 ) . Reforming the continuing medical education system . Journal of the American Medical Association, 313 ( 18 ) , 1813 - 1814 . [ מאמר המציג את מבנה לימודי ההמשך ברפואה ומציע דרכים לשפרם ] Vandergrift, J . L . , Gray, B . M . & Weng, W . ( 2018 ) . Do state continuing medical education requirements for physicians improve clinical knowledge ? Health Services Research, 53 ( 3 ) , . 1701 - 1682 [ מאמר הבוחן את השפעתה של הדרישה כלפי רופאים להשתתף בלימודי המשך על הידע הקליני שלהם ]
|

|