|
עמוד:11
11 להרחבה Andreassen, B . O . ( 2013 ) . Religion education in Norway : Tension or harmony between human rights and Christian cultural heritage ? Temenos – Nordic Journal of Comparative Religion, 49 ( 2 ) , 137 - 164 . [ תיאור תוכנית לימודים המערבת דת וערכים הומניסטיים בנורווגיה וכן תיאור הביקורת עליה ] Barb, A . ( 2017 ) . Governing Religious diversity in a ( Post ) Secular Age : Teaching about Religion in French and American Public Schools . Constitution . [ מחקר הבוחן חדירה של תוכניות לימודים על אודות דת למערכות חינוך בצרפת ובארה”ב ] Berglund, J . , ( 2013 ) . Swedish Religion Education : Objective but Marinated in Lutheran Protestantism ? Temenos, 49 ( 2 ) , 165 - 184 . [ מאמר הסוקר את התפתחות הוראת הדת בשוודיה ואת מאפייני תוכנית הדת העדכנית . המאמר מסביר מדוע תוכנית הדת נתפסת בשוודיה כתוכנית א-דתית, בעוד שחוקרים ממדינות אחרות באירופה מזהים בה אוריינטציה דתית לוטרנית ] Hovdelien, O . ( 2015 ) . Education and common values in a multicultural society – The Norwegian case . Journal of Intercultural Studies, 36 ( 3 ) , 306 - 319 . [ מאמר הסוקר את התפתחות הוראת הדת בנורווגיה בהקשר של כניסת עמדות רב-תרבותיות לשיח הציבורי בנורווגיה ] Hyland, Á . , & Bocking, B . ( 2016 ) . Religion, education and religious education in Irish Schools . In J . Berglund, Y . Shanneik & B . Bocking ( Eds . ) , Religious education in a global - local world ( pp . 123 - 135 ) . Switzerland : Springer International Publishing . [ מחקר הבוחן את תוכניות הלימודים בדת בחינוך היסודי ובחטיבות הביניים באירלנד ומצביע על הצורך של משרד החינוך לקדם חינוך רב-תרבותי על דת, בהתאם להמלצות מועצת השרים האירופית ] Faas, D . , & Ross, W . ( 2012 ) . Identity, diversity and citizenship : A critical analysis of textbooks and curricula in Irish schools . International Sociology, 27 ( 4 ) , 574 - 591 . Faas, D . , Darmody, M . , & Sokolowska, B . ( 2016 ) . Religious diversity in primary schools : Reflections from the Republic of Ireland . British Journal of Religious Education, 38 ( 1 ) , . 98 - 83 [ בשני מחקרים אלו פאס ועמיתיו בוחנים את תוכניות הלימודים באזרחות באירלנד, ומצביעים על הצורך להפוך אותן לרב-תרבותיות יותר עבור האוכלוסייה החילונית ולמיעוטים לא קתולים ] Franken, L . ( 2017 ) . Coping with diversity in Religious Education : an overview . Journal of Beliefs & Values, 38 ( 1 ) , 105 - 120 . [ מאמר משווה על הוראת דת והוראה על אודות דת בשמונה מדינות באירופה ]
|
|