3.3. ממצאים מחקריים נבחרים

עמוד:27

27 . Weinstein, Y . , Madan, C . & Sumeracki, M . ( 2018 ) . Teaching the science of learning Cognitive Research : Principles And Implications, 3 ( 1 ) . [ סקירה המציגה שישה כלים שהמחקר מצא כתומכים בשיפור הוראה ולמידה יעילה, ובכללם הוראה מרווחת ] משאבים נוספים : APractical Guide for School Leaders : Designed to Move Active School [ מדריך להטמעת פעילות גופנית לבית הספר, כולל בזמן שיעור ] Sensory and movement break ideas for the classroom [ דוגמאות להפסקות פעילוֹת ] Brain Breaks , Instant Recess and Energizers [ כתבת רשת הכוללת קישורים רבים להצעות להפסקות פעילוֹת ] Firth, J . ( 2017 ) Spacing out instruction for more effective learning [ הסבר על המתודולוגיה של למידה מרווחת עם הצעות לקריאה נוספת ] : ) Springer, A . , Atteberry, H . , Werner, P . & Minser C . Active Play Active Learning ( APAL Brain Breaks Guide [ דוגמאות לתרגילים של פעילות אקטיבית ולא אקטיבית להפוגות קצרות בכיתה ] Math & Movement [ דוגמה למתודה ללמידת מתמטיקה בשילוב פעילות פיזית ( שיעורים פעילים ) ] להכיר את התודעה : הרצאתו של ד"ר אסף פדרמן [ הרצאה על מיינדפולנס והשימוש בשיטה זו ]

יוזמה - מרכז לידע ולמחקר בחינוך


לצפייה מיטבית ורציפה בכותר