הפוגות קצרות בזמן השיעור: דוח מת"ת

עמוד:2

דוח מת"ת ( מידע תומך תכנון ) נועד להשיב על שאלות ממוקדות בסוגיות אקטואליות של מתווי מדיניות . התוצר הוא מסמך ממוקד, בהיר ומותאם אישית לצורכי המזמין . דוח מת"ת סוקר ספרות מחקר עדכנית וכן מדיניות חינוך . הסקירה נעשית בהתאם לנושא הנדון והיא מפנה את הקוראים להרחבות . חוקרים מהתחום מלווים את כתיבת הדוח, קוראים ומעירים במהלך הכתיבה . על הפקת דוחות מת"ת אחראים חברי צוות היזמה : ד"ר תמי חלמיש אייזנמן : מנהלת ; ד"ר עדו ליטמנוביץ : עורך הסדרה ; מוריה יזרעאלב : עורכת הפרסומים ; אמונה כרמל : מעצבת ועורכת גרפית ; אילה ולודבסקי - יובל : אחראית על הנגשת חומרים וידע ארגוני . את הדוח הנ"ל כתבו רונית רם צור ועדו ליטמנוביץ . בכל שימוש במסמך זה או ציטוט ממנו יש לאזכר את המקור כדלקמן : רם צור, ר' וליטמנוביץ ע' ( 2018 ) . הפוגות קצרות בזמן שיעור . היזמה למחקר יישומי בחינוך . לשכת המדען הראשי במשרד החינוך אגף א ' לחינוך יסודי במנהל הפדגוגי במשרד פנו ליזמה למחקר יישומי בחינוך בבקשה ללמוד על סוגים מרכזיים של הפוגות קצרות הנערכות בזמן שיעור ועל יעילותן . זאת לקראת קבלת החלטה אם לשלב הפוגות בזמן שיעור ככלי פדגוגי בבתי הספר היסודיים בישראל .

יוזמה - מרכז לידע ולמחקר בחינוך


לצפייה מיטבית ורציפה בכותר