3.2 מגבלות המחקר בתחום ההקלדה וסוגיות אתיות

עמוד:25

25 מקורות נבחרים : * רשימת המקורות המלאה נמצאת בסוף הדוח . Berninger, V . W . , & Wolf, B . J . ( 2016 ) . Dyslexia, dysgraphia, OWL LD, and dyscalculia Baltimore, MD : Paul H . Brookes Publishing Co . pp . 223 - 224 . פרק הסוקר את השימוש בטכנולוגיה לצורכי הוראה של מיומנויות כתיבה בעבור תלמידות ותלמידים עם קשיי כתיבה וקריאה ובלי . Common Core State Standards Initiative . ( 2010 ) . Common core state standards for English language arts & literacy in history / social studies, science, and technical subjects, Appendix A . Retrieved June, 1, 2010 . מסמך מדיניות בנושא אמות המידה ללימוד מקצועות שפת אם בארה"ב מגיל גן חובה ועד סוף בית הספר היסודי . Freeman, A . R . , Mackinnon, J . R . , & Miller, L . T . ( 2005 ) . Keyboarding for students with handwriting problems : A literature review . Physical & occupational therapy in pediatrics, 25 ( 1 - 2 ) , 119 - 147 . סקירה הכוללת המלצות בנושא לימוד הקלדה בבתי ספר יסודיים, בעבור תלמידות ותלמידים עם קשיי כתיבה ובלי . Weigelt - Marom, H . , & Weintraub, N . ( 2018 ) . Keyboarding versus handwriting speed of higher education students with and without learning disabilities : Does touch - typing assist in narrowing the gap ? . Computers & Education, 117, 132 - 140 . מחקר אשר בחן השפעות מיידיות והשפעות ארוכות טווח ( בתום 3 חודשים מסיום התוכנית ) של תוכנית ללימוד הקלדה על מהירות ההקלדה בהשוואה לכתיבה אצל סטודנטים עם לקות למידה ובלעדיה .

יוזמה - מרכז לידע ולמחקר בחינוך


לצפייה מיטבית ורציפה בכותר