|
עמוד:13
מבוא | 13 רשימת המקורות אינגלס, ו' ( תש"ע 2010 ) . יצירת הומור בהוראה – בחינה מחודשת של התיאוריה הרב ממדית ליצירת הומור . חיבור לשם קבלת התואר ״דוקטור לפילוסופיה״, אוניברסיטת בר אילן רמת גן . ינקו - חדד, ד' ( 2007 ) . לימודים זה לא צחוק : שילוב הומור וצחוק בבית הספר . קשר עין – ירחון ארגון המורים בבתי הספר העל יסודיים, ,170 16 – 17 . נוסבוים, י' ויחיאלי, ת' ( 1995 ) . תפיסות שגויות ושינוי תפיסתי בהוראת המדעים . תל אביב : מכון מופ"ת . Ausubel, D . P . ( 1968 ) . Educational psychology : A cognitive view . New York : Holt, Rinehart & Winston . Posner, G . J . , Strike, K . A . , Hewson, P . W . , & Gertzog, W . A . ( 1982 ) . Accommodation of a scientific conception : Toward a theory of conceptual change . Science Education, 66 ( 2 ) , 211 – 227 . Reddy, M . ( 1979 ) . The conduit metaphor . In A . Ortony ( Ed . ) , Metaphor and thought . Cambridge : Cambridge University Press . Shulman, L . S . ( 1986 ) . Those who understand : Knowledge growth in teaching . Educational Researcher, 15, 4 – 14 . Wieman, C . ( 2007 ) . The ״ Curse of knowledge ״ , or why intuition about teaching often fails . APS NEWS, 16, 10 .
|
|