|
עמוד:6
עם הפנים להחלמה : דיבור מחוץ לשדה הקרב . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 79 הביבליותרפיה כמענה לצורך במגע עם החברתי - ציבורי לשם שיקום . . . . . . . . . . . . 82 "העברה ספרותית" כאמצעי לשינוי פסיכולוגי ותרבותי . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 82 מגע עם טקסט המאפשר רב - דיבוריות בחדר הטיפולים . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 84 פרק רביעי : תיאור מקרה . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 89 רקע . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 90 על העיוורון : הכרה בתשתית האידיאולוגית של המציאות החברתית . . . . . . . . . . . . . 91 יכולתי לגמגם : הקושי להשתתף בדיאלוג החברתי, השפעתו על הזהות וביטויו ביחסי ההעברה הנגדית של קורבן ותוקפן . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 94 לומר זאת אחרת : הטקסט המציל מאפשר דיאלוג על הפגיעה . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 96 ״'אז מי אני ? ' צעק מיץ פטל״ : שימוש בביבליותרפיה כמעוררת מפגש עם זיכרון לא מודע / סמוך למודע שהושתק בעקבות הפגיעה . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 101 הטקסט המפתה . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 101 מילים ( של אחרים ) כדי לומר זאת : טקסט כמאפשר הדרת האמת ההיסטורית וחשיבותה . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 104 מישהו אחר שר מגרונך : הטקסטים המייצרים רב - דיבוריות בחדר . . . . . . . . . . . . . . . 108 הדיאלוג דרך כתיבה שאינו מוגבל על ידי אשמה ובושה, והפצעת העצמי . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 109 סיום הטיפול : רחלי מספרת להורים – מפגש ממשי עם קולות חברתיים שונים אשר תיקף את הפגיעה . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 110 סיכום . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 112 אחרית דבר . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 117 רשימת מקורות . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 127 תקציר באנגלית . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 135
|
|