עמוד:7
מורה הדרך . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 254 המקשר . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 256 פרק שביעי — היערכות בית ספרית לחינוך ערכי : מודל מערכתי 265 רקע . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 265 ניסוח משותף של מסמך מדיניות בנושא חינוך ערכי וחינוך לערכים . . 267 סיכום . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 277 אחרית דבר 279 מראי מקום 281
|