|
עמוד:9
לקראת כניסתם למציאות המאתגרת המתוארת בראשיתו של הספר . החוקרות מציגות את נתוני המחקר וההערכה שנעשו במסגרת ההכשרה האקדמית של מורים בפועל כבסיס לעיצובה של תכנית מושכלת . מן הראוי היה שממצאי המחקר כאן יושוו למגוון תכניות אחרות הפזורות כיום בין המוסדות האקדמיים . זהו איתות חשוב לקהילת החוקרים העוסקים ביישומי תקשוב ולמידה לשתף פעולה , שכן התהליך המורכב הזה של הטמעת הטכנולוגיה נמצא בעיצומו ומצא אותנו , כדברי העורכת , לא מוכנים . בסיכומו של דבר , מן הראוי שכל מורה ומחנך יקראו את הדברים , יתמודדו עם האתגרים המורכבים המוצגים כאן ויהיו שותפים לחיפוש דרך חדשה שהחינוך מחויב לה . פרופ׳ דוד חן , נשיא מל״א - המרכז ללימודים אקדמיים , אור יהודה ודקאן בית הספר לחינוך
|

|